Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

piątek, 8 lutego 2013

Piątkowa niespodzianka

Ladies and gentlemen...
przybyły zza wielkiej wody. Są. Jeszcze cieplutkie. Wyczekiwane. Tydzień temu zamówione.
WYKROJE Z BUTTERICKA I MACCALL'S 
Drżącymi łapami otwierane i oglądane z namaszczeniem. Niespodzianka, która poprawiła nastrój z tego parszywego tygodnia.  Na razie je podziwiam. A Franek chłonie. Całym ciałem, leżakując na nich. W ten weekend spróbuję zrobić do nich pierwsze podejście.  I postaram się skrobnąć o nich więcej.
Na razie... podziwiam i delektuję się. Winem i retro wykrojami. Weekend!  Proost... na pohybel Orwellom!


18 komentarzy:

  1. Ooooo, jak ja Ci zazdraszczam!
    A widziałaś te gorsety ? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Wywlokłam je z koperty. Opis przypomina szycie krok po kroku, co będzie ułatwieniem. Same wykroje są na cieniutkim bibułkowym papierze. W niedzielę będę rozkminiać co jak.
      O ja nieszczęsna. Przysłali mi też dwa katalogi vogue m.in. z projektami Donny Karan. Od jutra szukam sponsora na kolejne zakupy, bo kilka ciuchów jest po prostu... noooo... eeeeh... Wrzucę zdjęcia, to połączymy się wszystkie razem w bólu.

      Usuń
    2. A ja bym chciała tak niedyskretnie zapytać, ile kosztuje taka przyjemność posiadania tych wykrojów?

      Usuń
    3. Kto pyta nie błądzi. Wykroje normalnie kosztują 13-19$. Ja kupowałam na przecenie po niecałe 2$. Niestety przesyłka ciągle jest dosyć droga i kosztuje 25$ przy 7 wykrojach.

      Usuń
    4. Po przecenie to i dość przyzwoita cena, ale przesyłka to już rany boskie!
      Na razie więc pozostanę przy zazdraszczaniu Tobie :))))

      Usuń
    5. Jeśli kiedyś zorganizuję jakowąś rozdawajkę, to jeden z wykrojów na nią trafi :)

      Usuń
    6. nie wiem jakie są ceny wysyłki z Holandii do Polski, ale mnie pewnego razu wysłanie paczki z "candy" z Belgii wyniosło jakieś 25 euro, więc bądź ostrożna :)

      Usuń
    7. Przygotuję się logistycznie, czyli paczkę wyślę będąc w Polsce. Pomysł na candy, a raczej konkurs mam, ale na razie w fazie klarowania :)

      Usuń
  2. Wow! no to Ci się łikend zaczyna pierwszorzędnie. Miłego odpoczynku, odpocznij od "zwierzyńca". Chociaz na dwa dni można zapomnieć o poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie i wszystkim tu zaglądającym również życzę takich niespodzianek i udanego weekendu.

      Usuń
  3. Ja się nie muszę łączyć w bólach nad brakiem kasy na wykroje, bo mam własną bolączkę - brak kasy na wymarzone buty które właśnie znalazłam...Ech, takie co to polowałam na nie od około 2002r.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooh... a co to za buty? Mam nadzieję, że równie ekscytujące co wykroje Butterika :)

      Usuń
  4. Będę z niecierpliwością czekać na najnowsze wyroby ;)

    a w ogóle to jak będziesz miała chwilkę i chętkę to zapraszam do siebie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaki, też bym chciała dorwać takie cuda:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych wykrojach podoba mi się to, że wszystko jest łopatologicznie pokazane. Gdyby nie te koszmarne koszty wysyłki można by szaleć bardziej.

      Usuń
  6. Mc Call's to moje ulubione. Wszystko jasno, obrazkowo przedstawione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie koszmarnie wysokie ceny wysylki do NL chyba przerzucilabym sie z Burdy na Buttericka, Mccall's i Simplicity. No ale jak sie nie ma co sie lubi...

      Usuń