Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

sobota, 2 stycznia 2016

Idioci idiotom - ogłoszenia drobne - 1/2016

Na początek matrymonialne:

witaj jestes sama nudzisz sie w weekendy tak jak ja to moze spacer w rotterdamie napisz nic nie tracisz a czas szybko mija.ja 31l 186cm
___________________________________________________

Witam

Mam 31 lat, chciałbym poznać miłą, sympatyczną ,szczerą, uczciwą Panią z odrobiną szaleństwa i jednocześnie rozwagi w wieku do 35 lat,z poczuciem humoru, lubiącą aktywnie spędzać czas , z którą można o wszystkim porozmawiać , taką z którą można by było konie kraść i z którą mógłbym spędzić starość.Jestes zainteresowana pisz smial .....
___________________________________________________
Witam , nie wiem po co to piszę :) , ale może się uda kogoś poznać -znaczy kobietę oczywiście |:)  jeśli są pytania śmiało odpowiem na wszystkie , pozdrawim
____________________________________________________

 

Chcemy poznać wesołą i szaloną Panią.Szukamy miłego towarzystwa. Porozmawiac,drink.wspólna impreza,spędzić wspólnie czas. Mieszkamy w prowincji Zeeland. nudno i szaro  a dookoła oszuści i bajkopisarze. Jak kto woli. Pozdrawiamy gorąco.
__________________________________________________

Czesc. Mam rocznego pit bulla i jak w tytule szukam dla niego suczki. Piesek musi sobie ulzyc bo mu zaczyna bic na glowke ;-) . Nie chce zadnych pieniedzy i nie licze na mlode!!! Chce tulko pomoc pieskowi. Dozucam fotki i licze ze sie ktos odezwie. Pozdrawiam :-)

_________________________________________________
 Na drinka? na lawke? na spacer? na fajke??
Czesc szukam kumpeli  z rotterdamu lub okolic ja 26lat,mila,zabawna poza tym same plusy:) masz ochote napisz pewnie nie pozalujesz:)

 ___________________________________________________
Cześć!
W związku z całkowitym brakiem planów na dzisiejszy wieczór, postanowiłem zostać superbohaterem i na kilka godzin wyrwać dziś z domu jakąś niekoniecznie samotną duszę.
Plan? - zgarniam Cię z ustawionego miejsca o ustalonej porze i zamieniam się w najlepszego w okolicy przewodnika. Jeździmy tu i tam oglądając rzeczy, o których istnieniu nie miałaś pojęcia. Kiedy będziesz miała dość, odstawiam Cię grzecznie pod dom. A jeśli myślisz, że Hagę / Westland i okolicę znasz na przestrzał, to możesz się nieźle zdziwić.
Ile to kosztuje? Nie więcej niż odrobinę odwagi i spontaniczności ;)

Do ogłoszenia załączone było zdjęcie kolesia z kubłem piwa w ręku. Żywa, a nawet złota reklama :)
_________________________________________________


Jestem Rafał, mam 29 lat. Poznam dziewczynę taką ja - aseksualną.
 _______________________________________________


A teraz te nudniejsze czyli praca:

 

Pakowanie drobiu dla bezrobotnych bez języka! (czyżby szukali niepełnosprawnych?) ;) 

 Dla naszego Klienta w Holandii - dużej firmy przetwórstwa drobiu poszukujuemy kandydatów na stanowisko:
PRACOWNIK PRODUKCJI

NIE TRZEBA ZNAĆ JĘZYKA OBCEGO!

Jeżeli:

- jesteś bezrobotny co najmniej 12 miesięcy (warunek konieczny)
- nie boisz się pracy w chłodnym otoczeniu przy drobiu
- jesteś gotowy/a, żeby rozpocząć pracę za granicą

TO MY CI POMOŻEMY!

Zorganizujemy wyjazd, pomożemy przygotować dokumenty.

Zapewniamy:

- Legalną pracę na warunkach holenderskich na co najmniej rok
- Stabilne godziny pracy
- Odpłatne zakwaterowanie
- Ubezpieczenie
- Opiekę polskojęzycznych koordynatorów

Jeżeli jesteś zainteresowany/a - przyślij swoje CV na adres:....

  _____________________________________________________

Wymagania do izolaci i zbrojarzy :

Jezyk holenderski i prawojazdy


Wymagania dla Brukarzy :

Jezyk Angielski lub holenderski

Prawo jazdy

CV Prosze wysylac na maila:

_______________________________________________________



..... Design


  PRZY PROBUKCIJ MEBLI TAPICEROWANYCH SOFY NARORZNIKI ITP


WYNAGRODZENIE 1400E DO 1600 E NETTO NA MIESIAC

MOZLIWOSC ZAKWATEROWANIA 300E NA MIESIAC

 _______________________________________________________


Poszukuje osob do pracy w obrubka drzewek.

Wymagania :Doswiadczenie w obrubka drzewek

odpowiedzialnosc, sumiennosc, chec do pracy

Osoby zainteresowane oferta proszone sa o nadsylanie cv na adres mailowy : renata@....................

____________________________________________________

 


Dla naszego klienta firma....... poszukuje kandydatek do pracy prz Hortencjach doniczkowych. Do pracy w okolicach Zevenaar.

Obowiazki:

Praca polega na pielengnacji Hortencji doniczkowej, zrywanie starych i suchych lisci, pielengnacja kwiatow, sortowanie mlodych sadzonek.

Pakowanie Hortencji doniczkowej i przygotowanie do wysylki.

Wymagania:

Bardzo mile widziane panie z doswiadczniem na w/w stanowisku

Poniewaz jest to praca i stanowiska indiwidualne i samodzielne.

Doswiadczenie w hortencjach doniczkowych.

Oferujemy:

Dogodna stawke brutto wedlug CAO szklarnie i sektor agro.

Pokoje na domkach jednorodzinne 2 osobowe z dostempem do internetu.

Miejsce zamieszkania bliskie miejscu pracy.

Ubezpieczenie zdrowotne

Wakacyjne i rezerwacje wyplacane z wyplata. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

I na koniec niesklasyfikowane cudo:

witam oddam synka 7 toreb ciuszków Rotterdam zuid 06.............rozmiary rozne od 75 85 rózne




  

10 komentarzy:

  1. Oddam synka czy ciuszki? ogulnie żecz bioronc sóper oguoszeńa . Matrymonialne też. Ciekawe czy miewają odzew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla własnego zdrowia psychicznego nie odważyłabym się kontaktować z ogłoszeniodawcami ;)

      Usuń
  2. "Oddam synka" oraz "poznam aseksualną dziewczynę" - ludziska mają wyobraźnię....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie raz zapewne nas zaskoczą.

      Usuń
  3. Ojej, aż mnie brzuch rozbolał :) Piękny przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu tych "tfurcuf" ;)

      Usuń
  4. O kurczaki!!! Na piesku się zawiesiłam ze śmiechu - skąd ludzie to biorą!!!

    OdpowiedzUsuń