Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

sobota, 22 listopada 2014

Słowa kluczowe 2014_6

Cienizna. Ciągle nudniej. I ciągle mniej.


  • wykroje dla zwierząt w gazetach - że niby co? Sukienka dla Franka? 
  • magic-meska blog spot
  • kombinuj dziewczyno nim twe lata prz - no kombinuję, a lata i tak prz...
  • rysunek zurnalowy kapelusz
  • jak uszyc skorzany gorset - gorset skórzany?? Pisałam przecież, że nie lubię Greya! Tylko czekać, aż w następnych słowach kluczowych będzie tutorial na pejcz :D





16 komentarzy:

  1. Że niby dlaczego ubiera się yorki a nie owczarki? Spotkałaś się z ubrankiem dla owczarka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ubrankiem dla yorka też się nie spotkałam, ale jestem kociarą i o psach (a tym bardziej ich przyodziewku) niewielkie mam pojęcie :D
    Tak czy siak ubrania dla zwierząt trochę mi się cyrkowe wydają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi też....ale są wielcy zwolennicy też ubierania zwierząt w dziwne rzeczy nawet :)

      Usuń
    2. Chyba jedyne uzasadnienie ubierania zwierząt to silne mrozy, ale w takiej sytuacji to i buty należałoby im sprawić. A może i do tego ktoś już doszedł?

      Usuń
  3. Do gorsetu koniecznie powinny być skórzane majtki i maska ;) U mnie z ciekawszych październikowych było: jak uszyc dpodnice z podwujnego kola i, a propos kapeluszy, jak wyprac kapelusz filcowy. I nie wiem jakie to podwujne koło jest, ani nie mam pojęcia jak prać kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie sfilcowane koło i podwójny kapelusz :)

      Usuń
    2. Ja bym się pokusiła o podwujny kapelósz :P

      Usuń
  4. Dlaczego u mnie takich ciekawych słów kluczowych nie ma? Ciągle tylko ktoś pyta jak wszyć podszewkę, chociaż nigdy nic na ten temat nie pisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to nuda, kiedyś było ciekawiej :)

      Usuń
  5. No nieźle, nieźle:) A u mnie fartuszki męskie i moherowe kamizelki. W sumie jakby z tym gorsetem pokombinować...;) I jeszcze jak rozciąć kieszeń w kurtce i uszyć sieć rybacką. Ludzie mają ciekawe potrzeby, he, he:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze do tego jakieś ubranko dla zwierzaka :)

      Usuń
  6. A może da się uszyć skórzany gorset z gazety dla zwierząt? I narysować magic kapelusz do kompletu? Kombinuj, dziewczyno...

    OdpowiedzUsuń