Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

niedziela, 6 maja 2018

To nie to o czym myślisz...


Buciki dla malucha... Nie, to nie to co myślisz...
Ot, jakiś czas temu wmanewrowana zostałam w tzw. "baby shower". Impreza dla przyszłej mamy, z obfitością różowych giftów, bo potomek ma być płci żeńskiej. O samej imprezie nie ma co pisać, bo była nudna niczym brazylijski serial.
Z pustymi rekami iść nie wypadało, na bieganie po sklepach nie miałam ochoty, na zamawianie przez internet nie było już czasu. I tak oto po raz kolejny otworzenie mag-icznej szafy okazało się pomocne. Szafa ukazała różowo-fuksjową bawełnę, która przerobiona została moimi własnymi rękoma na takie oto buciki.




Zdjęcia uchowały się dwa. W sumie to nawet nie bardzo wiem czy się obdarowanej te różowe cichobiegi podobały, bo bohaterka wieczoru najbardziej zainteresowana była jedzeniem. Ze szczególnym uwzględnieniem różowego tortu. Cóż... kobiety w ciąży ponoć tak mają. Jedyną reakcją był okrzyk pewnej młodej damy: "wooow... so cute". Uznam to za wyraz aprobaty.

Doświadczenia w dzierganiu dla dzieci nie mam, więc obstawiam, że buciki raczej nie będą na noworodka i ewentualne śmiganie w nich będzie musiało poczekać aż dziecię rozwinie stosowną wielkość stópki. Co w przypadku dzieci następuje podobno zaskakująco szybko :)


6 komentarzy:

  1. Też muszę wyprodukować, bo Przyjaciółka się wkrótce rozmnoży... O rany, jak ja takie małe zrobię? :-D
    Ładne cichobiegi :-D ja planuję czerwone, bo akuratnie taką mam bawełnę, heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe robi się szybko :) Ja korzystałam z tego tutoriala https://www.youtube.com/watch?v=QU3v7IxW0r0&t=1234s&index=74&list=PLauHF_8VD-OgeNSFTAUKFw9Z2OdOQ5Bmq + kwiatek wizja własna.

      Usuń
    2. do lipca jeszcze czas ;-) coś się wytworzy, choć bez przyjemności :-P

      Usuń
    3. Do lipca wizja przyjemności może się zmienić ;)

      Usuń
  2. Potwierdzam, że rzeczy dla dzieciaczków tworzy się szybko. Dodatkowym plusem jest dowolna możliwość ich ozdabiania kokardkami, kwiatkami, kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Możliwości ozdobotwórcze są znacznie większe niż przy tworzeniu dla dorosłych :)

      Usuń