Obserwatorzy

klauzula bezpieczeństwa

Wszelkie mądrości, bzdety i złośliwości na tym blogu, o ile nie zaznaczyłam inaczej podając źródła są moim wymysłem, a nawet własnością. Te niedoświetlone i kiepskie foty też. Zdjęcia z Burd, innych gazet czy książek (o ile nie podaję źródła), są skanami materiałów będących w moim posiadaniu.

Jeśli masz ochotę coś sobie przywłaszczyć to droga wolna. Razem z nimi przygarniasz część moich problemów, traum i niedoświetlenia.

Online

niedziela, 11 stycznia 2015

Idioci idiotom - ogłoszenia drobne 2015 - część 1


Wcześniej było work on the ogórki, a teraz znalazłam taki kwiatek:

Krakow: Start with Pierogi Tasting and End with Dancing and a Stroll Along the River

Jakby kogoś naszło na takie testowanie, to link poniżej ;)


https://www.yahoo.com/travel/thursday-night-in-krakow-101515481899.html

______________________________________________________________

Pilnie poszukujemy energicznych osob do pracy od zaraz. Praca w systemie 5- zmianowym  dla jednego z naszych zleceniodawców w Rotterdamie. Praca polega na pakowaniu kapsulek kawy przy tasmie.



Wymagania

- Własne zakwaterowanie na terenie Rotterdamu, Schiedamu lub Vlaardingen
- Własny transport
- umiejetnosc pracy w grupie
 - BSN ( numer Sofi )

Czyżby fima ZARA zmieniła branżę?

_______________________________________________________________

Biuro posrednictwa pracy ............ pilnie potrzebuje od jutra osob do pracy przy gumkach .wymagane doswiadczenie.


Kontakt..............

Nie wnikam o jakie gumki im chodzi, a tym bardziej na czym ta praca polega :D

_________________________________________________________________
Witam,

Dla naszego klienta poszukujemy Zakkera, ktory posiada doswiadczenie przy opuszczaniu malych pomidorow. Stala praca przez caly rok od jutra.

_________________________________________________________________

FIRMA ......................... ZYSKUJE MIODU. PIELęGNIAREK PRACUJąCYCH W SZPITALACH I DOMACH OPIEKI W NIEMCZECH

A dalej leci ogłoszenie po ruskiemu. Jeśli jest to handel bronią albo żywym towarem, to za treść nie odpowiadam. Po ruskiemu nie gadam.

Компанията набира ЕС Персоналдийнсте мед. медицински сестри, работещи в болници и старчески домове в Германия.
 Заплата-2000-2900 в евро бруто.
 Изисквания:
 1. квалификационна като мед. сестра.
 2. Добро владеене на немски език най-малко ниво B1.
 Ако проявявате интерес, моля, изпратете ни вашата автобиография п

__________________________________________________________________ 

Praca w firmie odziezowej od jutra !

Dla naszego klienta w okolicach Leiden pilnie poszukujemy kandydatów do pracy jako orderpicker. Jezeli interesujesz sie moda, przeslij nam swoje CV.

Wymagania:
- motywacja do pracy

- znajomosc jezyka angielskiego

- mile widziane doswiadczenie w branzy odziezowej

Zainteresowane osoby spelniajace wymagania prosimy o przesylanie CV na adres email :


Zainteresowanie modą, do zbierania zamówień ma się tak, jak czerwony kolor do produkcji dżemu truskawkowego :D

__________________________________________________________________

Firma .................... szuka doswiadczonego zbieracza brukselki do pracy w okolicach Barendercht z wlasnym transportem. Kontakt tylko w jezyku angielskim lub holenderskim.
__________________________________________________________________


Poszukiwany dla naszej relacji tapicer meblowy. Wymagane prawo jazdy, jezyk ang lub niemiecki oraz doswiadczenie w ukladaniu wykladziny podlogowej (linoleum).


Człowiek ciągle się czegoś uczy... Nie wiedziałam, że się tapiceruje podłogę :)


16 komentarzy:

  1. biorę gumki i opuszczanie MAŁYCH pomidorów - kto wie co się za tym kryje

    OdpowiedzUsuń
  2. ...gumki wymiatają, niech zatrudnią jeża będzie robił kinder niespodzianki...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę opuszczać małe pomidory. czuję, że to moje powołanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a masz doświadczenie? ;)

      Usuń
    2. kurcze no...niekoniecznie. Ale ja ogólnie nie mam doświadczenia. I to mój problem.....

      Usuń
    3. Masz - byłaś świetną inspicjentką!

      Usuń
  4. ja sie zglaszam jako orderpicker, a co mi tam. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha! Uśmiałam się jak zwykle przy Twoich ogłoszeniach :)
    Teraz tylko mnie nurtuje jak się te pomidory opuszcza. Może na wózku widłowym w skrzynkach? A może chodzi o obniżanie ceny w jakiś niekonwencjonalny (i nielegalny) sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia na czym to polega. To pewnie jakaś szklarniana nowo-mowa, mix holendersko-polski.

      Usuń
  6. WoW! Nie wiem co innego można napisać. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. padłam nie wstaje ! poproszę o numer do tapicera robię nowa podłogę ! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chciałam niedawno wymienić obicie w kanapie. Może linoleum będzie bardziej praktyczne? ;)

      Usuń